pleshoo.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 2 decembrie 2009

Timisoara..

Nu stiu cum se face dar oricat de simpatic as vrea sa fiu si oricat de detasat de cotidian, oricat as vrea sa povestesc trecut in loc sa ma manjesc cu prezent, se intampla cate o treaba electorala care ma face sa rabufnaesc. Am deschis astazi televizorul la indemnul unor prieteni la fel de prezenti in lume ca si mine. Am aflat ca Timisoara a devenit un punct pe traseul electoral al proaspat infratitilor Geoana si Antonescu.  Intai m-am gandit ca nu ai cum sa fii atat de naiv incat sa te plimbi tantos prin orasul care a dat tonul in 1989 la brat cu tot ce reprezinta motivele noastre de revolta in acel an. Cum sa crezi ca oamenii care au materializat ceea ce intelighentia acestei tari sugerase atata vreme inabusit, au sa vina fericiti in intampinarea rezultatului unei plagi.. M-am acomodat cu gandul, si cand eram mai jignit de insulta misionarilor PSD, un altul a venit cu o alta teoria. Sa o luam incet.. Timisoara reprezinta sufletul Revolutiei.. cu siguranta ca la vederea candidatului, manifestantii vor deveni agresivi. Pai atunci daca tot avem presa pe mana, spunem ca toti manifestantii sunt pusi pe statele de plata ale Cotrocenilor..  Campanie electorala moca. Cu siguranta vor fi suflete de parere ca am devenit paranoic sau ca am vezut de prea multe ori Teoria Conspiratiei cu Mel Gibson. Cu toate astea si cu tot respectul pentru vrajmasi, vin si intreb: daca e clar ca oamenii si parerile lor sunt neimportante, totusi.. de ce vreti sa ne luati si sufletul? Gasiti aruncata pe cine stie unde o farama de decenta si faceti cumva sa lasati departe de gunoiul dumneavoastra pe cei care au facut sacrificiul necesar ca azi sa puteti batjocori linistiti o tara intreaga! In rest, am avut o zi plina.. am fost la service cu masina am scris, am mers prin soare, am lucrat, am mai stat un pic.. si pe urma am deschis televizorul. Vizionare placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu