pleshoo.blogspot.ro Web analytics

joi, 8 decembrie 2016

Psihicu la el acasa..

Nu de mult scriam un articol despre femeia bionica.. era vorba despre ce se intampla cu sexu˙ frumos dupa ce se reproduce prin pui vii. E momentul cred, sa vedem si cum face sexul amintit ca sa ajunga in situatia de a face pui vii si implicit sa devina bionica macar pe alocuri.

Acum cativa ani am cunoscut-o pe actuala mea viitoare fosta sotie. Acum aproape 2 ani, ma aflam dupa o relatie cu o domnitza, despre care am aflat mai tarziu ca in urma pilelor pe care i le-am pus si a conditiei in care se afla invatamantul superior, da interviuri in care vorbeste despre cum a descoperit ea arta din coafor si cum a pasit pe urmele sufletului devenind asftel artista certificata. Certificata de zecele domnului profesor si de salile de expozitie ale unor fosti amici. In plus faptul ca a reusit sa gaseasca un numar de oameni carora am introdus-o in prealabil si care ulterior au creditat-o cuminti e ceva.

Am zis asadar, ca aflandu-ma la drum de seara nu strica sa dau un semn fetei pe care o remarcasem de fiecare data cand imi vizitase pravalia din Piata Victoriei. Cum asta se intampla in vara anului 2015, dupa o luna de burlacie neconvingatoare si in conditiile in care stiam ca si doamna in discutie isi cauta un drum nou, i-am propus dupa perioada de proba, sa ne mutam o vreme la Roma unde un amic imi propusese deschiderea unei galerii expresioniste de stirpe romaneasca. Urma sa avem birourile la Cluj si galeria la Roma. Not bad..

Imi aduc aminte cu amuzament de momentele in care o femeie care te-a ales pentru barbatie, spera ca prezenta eiin viata ta va schimba fix motivul pentru care te-a ales: Erai trist pentru ca nu aveai pe nimeni care sa aibe grija de tine.. acum ca am aparut eu te poti linisti si apropia doar de mine oricand.. ai tot ce iti trebuie.. esti bine.

Sunt cu adevarat o fire irascibila si accept cu greu solutiile altora, consider insa in egala masura, ca aceste caracteristici nu sunt un moft arogant ci rezultatul parcurgerii unor experiente.. bune sau rele.

Inconjurata de hipsteri si sustinatoare a unor valori care au adus Romania unde au adus-o, convinsa ca bunatatea locuieste in oricine si ca poate fi adusa la suprafata cu un zambet ioghin si cu un gong teatral, doamna mea vrea sa dezvolte puterea creativa la adultul de corporatie fara sa intre in detalii personale si fara sa inteleaga in fapt esenta, motivul absentei creativitatii in arealul social romanesc.

Derapez ca deobicei..

Cu toate astea, inca de cand era foarte mica, visul interior al sotiei mele a fost productia de carne. Cu oricine, oricand si in orice conditii.. pana la mine a avut noroc de un ghinion si de  inca doua reusite fara finalizare. Toata treaba asta a dus desigur la depresie si de aici am luat-o eu.

Din motive greu de inteles la vremea aceea am ajuns sa propunem divortul la mai putin de trei luni dupa nunta. Cam tot atat timp trecuse si de cand aflasem ca este fata adoptiva a lui Gabriel Andreescu, baiatul care il acuza pe tata de colaborare cu securitatea in timp ce o ardea in lotus pe langa Bivolaru. Dupa o vreme indelungata de neintelegeri derivate din probleme diverse, doamna mea ma anunta ca urmeaza sa avem un copil. Intre timp fusesem deja convins sa renunt la proiectele mele si sa raman in tara, la Bucuresti, in Drumul Taberei langa strandul lui Borcea.. Magic.

Am hotarat sa facem cumva si sa construim o structura care sa permita atat dezvoltarea copilului intr-un spatiu benefic cat si participarea mea la cresterea acestuia indiferent de parcursul pe care vietile noastre l-ar putea avea. Am inchiriat asadar un apartament la Sinaia pentru Sandra, la propunerea ei si am inceput sa ne organizam cu proiectarea si constructia Scolii de la Plai, proiect la care de altfel lucrez deja de mai bine de cinci ani.  Am hotarat si ca fiecare isi va vedea de drum pastrand o legatura igienica fara ca afacerile sa ne fie afectate de despartire.

Ne apropiem de Craciun, Sandra este in luna a 8-a iar eu stau si ma intreb din noua mea viata unde a disparut nevasta-mea cu copilul nostru la doua saptamani de la primirea cheilor din Sinaia. Nu pot sa cred decat ca minunata si pasnica hipsterita s-a vazut cu boii in caruta si a sters-o englezeste cu bunurile din dotare. In tot acest timp ce eu am block pe Facebook, la telefon nu imi raspunde, la mesaje nici atat. In Drumul Taberei nu e ca a vandut.. plm.

In tot acest timp aflu ca Sandra se duce la sala de tir a unor prieteni si ca imi suna amicii.  Ii roaga sa depuna marturie impotriva mea la procesul de divort despre care eu continui sa nu stiu nimic.. Sa te duci la prietenii mei, sa ma mananci de cur si sa minti ca un birjar cu chef de cioace in timp ce de fapt cauti pe sestache cum se spunea pe vremuri, sprijin in tabara adversa.. e tare. Pe de alta parte cei care considera ca imi pot fi prieteni in timp ce dau cu vitriol dupa mine.. iar e tare. Oricat de amuzant gasesc faptul ca sotia mea, zisa si zana cea buna, se invarte intre ai mei pentru ca imi cofirma teoriile in ceea ce priveste calitatea unora dintre prietenii ei, nu pot sa nu raman interzis in timp ce fugita de acasa spune oamenilor ca eu fie nu imi doresc copilul fie ca vreau sa il fur, de la caz la caz. Daca nu punem botu la asta atunci o dam pe aia cu E un nenorocit care si-a parasit atributiile conjugale pentru vreo curva.

Astept sa vad pana unde poate duce bionicul la doamna Plesu si sa vad daca vreun complet de judecata va decide sa ofere custodia unui suflet proaspat cuiva cu problemele ei. Daca totusi Sandra va intra in istorie ca fiind cea care i-a facut un copil cu japca lu Mihaita si pe urma l-a ascuns de tasu, nu pot decat sa raman cu zambetul amar ca pe nepotul lui Andrei Plesu o sa il creasca Gabriel Andreeascu and co, unde co sunt o mana de securisti rafinati. Unde? Cine poate sti.. poate la umbra lui Bivolaru ca sa fie tacamul complet.

In ceea ce ma priveste, ma contrazic.. de fapt nu e femeia bionica.. e rasa aia de extraterestrii din filmul Specii. Hai cu propagarea cat timp mai e sanatosi la cap pe piata si de familie buna.

Va pup,

Si pe tine Andro, ca oi fi avut si tu dreptate de cateva ori in viata.. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu