pleshoo.blogspot.ro Web analytics

marți, 13 decembrie 2016

Alegerea cea de toate zilele..

Liviu Dragnea face figuri. Face figuri pentru ca a fost votat de popor.. spune asta pe toate posturile. Hotarasem sa nu mai scriu despre politica si cacaturi electorale, dar mi-a atras atentia un post al unui amic care isi justifica absenteismul la vot. Omul s-a concentrat mult pe text insa baza, obiectul justificarii, era ca la urma urmei stim cu totii ce coruptie umbla prin targ, asa ca votul lor, al celor deci care nu au votat, nu ar fi contat oricum in vreun fel. 

Sunt putine momentele de la infarct in care mi-a mai crescut tensiunea, insa de data asta m-am umplut de spume. Bre.. am si eu o intrebare.. cand boul ala, de-o stanga cu mult mai murdara si mai periculoasa decat cea a predecesorilor sai, spune ca tu, parte integranta a acestui popor, l-ai pus acolo, te face sa te simti bine? Asa cand stai tu acasaica cu doamna care iti pune blidul pe masa, esti ok ca baiatul ala te acuza practic de suport?

Sa nu ne mai miram ca am ajuns aici asa, cum facem de fiecare data cand ninge in decembrie. Absenteismul valorilor in actiuni reale si lipsa implicarii autentice a societatii civile romanesti in viata agorei au permis unei gasti de mocofani sa devina 49 la suta din Romania.. restul e can-can. Inainte de 90 cica se descurcau.. am tot auzit chestia asta. Normal ca se descurcau, pentru cinva fura de undeva.. exact ca acum pe vremea PSD-ului.

Abia astept sa vad cat de cool va fi comunismul pentru generatia asta tanara si plina de bacalaureati si mai astept si sa l-i se reaminteasca celor care continua sa bata campii desi au trait in comunism, cum era sa o arzi societate civila pe vremea aia.

Mi-e deja sila.. Cum zicea bancul ala vechi, vechi de tot?.. Frumoasa tara, dar mare pacat ca-i locuita..

Noapte buna.. oameni buni, buna si indelungata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu