pleshoo.blogspot.ro Web analytics

luni, 15 martie 2010

Ok de plecare.. masina nu avem..

Azi Niculae a primit ok de la spitalul Matei Bals.. Infectia, chiar si fara interventii cu otet si cearsafuri ude, a cedat insa Niculae trebuie sa inceapa cat mai repede tratamentul cu citostatice pentru ca fereastra pe care ne-a dat-o domn' doctor e mica. In mod normal eu trebuia sa merg inainte cu bagajele dar surpriza.. reparatia masinii este o procedura de durata. Constatarea finala..? Bascula torsionata, punte zob, flansa de amortizor pa, bara stabilizatoare muci si ea. Costul reparatiei face cam cat o luna de stat in Italia. Nu e simpatic cand se intampla chestii de-astea? Fix cand ti-e lumea mai draga cum spune o vorba din popor. Eram foarte relaxat.. aveam banii de benzina, un job de descurcare la Brescia, hainele curate, moralul sus, speranta cat casa. Totul era ok pana mi-a facut ADP-ul bucuria cu canalul. De ce oare trebuie sa plateasca majoritatea pentru insolenta administaratiilor publice nu stiu. Asta e! Indiferent de cacaturile inerente traitului in Romania cea plina de canale si de gropi, de functionari aroganti si de spitale gaunoase, Niculae isi incepe drumul spre insanatosire, intr-o tara normala, intre oameni grijulii, intr-o camera aseptica asa cum scrie la carte, totul datorita efortului facut de prietenii noi si vechi. Am toata increderea ca in urmatoarele luni se vor strange toti banutzii necesari interventiei asa ca singura treaba importanta e sa fim in continuare alaturi de el.. cu gandul, cu sufletul, cu ce putem. Sper sa fac rost de o masina de imprumut cat de repede ca sa pot fi de folos mai mult decat o pot face in postura de pieton. Daca nu, the sky is the solution.. Pana una alta si pana fac rost de net in Italia mai stau cu voi trei zile si revin cu perceptiile intr-un nou format.. unul European.. tare mi-e ca nu prea o sa am ce scrie ca de Niculae stim cu totii ca o sa fie bine.. Stima'

5 comentarii:

  1. Un scriitor frustrat? Sau poate doar un functionar? Sau poate nimic si doar te dai mare?.. Ca nu vad, in afara de pseudonimul subtil, nimic.. Daca asta faceti VOI la Humanitas... ok. Ce sa zic.. sa inteleg ca nu se mai da hartie si atunci va promovati calitatile de fini intelectuali pe bloguri? Mai baga coane.. ca e moka.

    Sa nu uit.. care dactilografiaza manuscrise in edituri: TEHNOREDACTOR (se ocupa cu transcrierea si CORECTURA manuscriselor.. corectura?.. oare de ce?). Ala care face copertile: GRAFICIAN (artist plastic absolvent al sectiei de grafica sau scenografie/animatie) sau ART DIRECTOR, in traducere exacta, regizor artistic (job dezvoltat dupa 1990 in industria de publicitate romaneasca): persoana care se ocupa de partea vizuala a unei campanii publicitare, creator de imagine etc. A fi art director intr-o editura inseamna a face tot ce tine de partea grafica a unui produs tiparit. Cat despre meserii in general fiecare cu a lui insa stiu eu un critic de arta extrem de bun care nu stie sa traga o linie dreapta pe hartie.. ce sa facem, ii dam in cap ca nu se pricepe la vazut?

    P.S. cred ca mi-am cerut scuze de prea multe ori pentru eventualele greseli de ortografie datorate neatentiei sau vitezei cu care trebuie sa imi transcriu gandurile.. pentru mine e important sa scriu ce am de zis iar in putinul timp pe care il am la dispozitie nu stau de greseli. Cat despre semi-analfabet.. nu stiu ce sa zic.. sa semnez prezenta un intelectual delicat dar frustrat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Promit sa fac corectura textelor si pe viitor sa incerc sa ma doara in cur de comentatorii binevoitori dar pe langa drum. Oricum daca tara merge prost pentru ca scriu eu gresit romaneste e chiar nasol..

    RăspundețiȘtergere
  3. poti sa ne povestesti ceva de succes, pls

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai mai scris nicio cronica de un timp.. ce se mai intampla prin romania ta?

    RăspundețiȘtergere
  5. noi astia din frantza suntem privatzi de stirile din romanica

    RăspundețiȘtergere