pleshoo.blogspot.ro Web analytics

luni, 8 martie 2010

Toulouse Lautrec & Friends.. La DejaFu..

Inca de cand faceam parte din echipa SapteSeri imi era greu sa asociez imaginea cotidiana a colegului si prietenului meu Ciprian Macesaru, baiat linistit si devreme acasa cu drag de citit si atent la lansarile de carte, cu tobarul infocat al trupei Los Imbecilos si acum al celor de la Toulouse Lautrec. Ne-am reintalnit aseara dupa o pauza de cinci ani intr-un context pe care nu stiu cum sa-l definesc.. Sa spunem nefericit pentru ca motivul reintalnirii a fost boala lui Niculae dar si minunat pentru ca Ciprian, impreuna cu baietii de la clubul DejaFu au organizat un concert caritabil.. sa mai strangem ceva banutzi de tratament. Am fost realmente impresionat de gazde, care desi nu-l stiau pe beneficiar au pus la bataie spatiul cu mare drag si ne-au ajutat cum au putut mai bine cu invitatii, cu biletele, cu tot.. Super oameni. In plus, trebuie sa recunosc ca trecuse ceva vreme de la ultima mea iesire in lume tocmai din lipsa de locuri in care sa ma simt bine primit, acasa.. duceam lipsa de atmosfera.. Ei bine s-a rezolvat. DejaFu e locul perfect. e bun de scris ceva pe zi, dar e si pub-ul in care mai asculti o muzichie pe seara, atunci cand mai vine cate o trupa de care se intampla sa nu fi ai auzit dar care rupe si asta te face sa te simti cumva ciudat, incepi sa crezi ca esti cam necitit si lipsit de lucru' bun. Ce sa zic.. cred ca in seara asta am castigat niste prieteni minunati. La opt pe seara am inceput sa ne strangem. Eram usor ingrijorat de numarul celor care se anuntasera.. pe cauza de pe facebook isi confirmasera prezenta peste 100 de insi ca sa nu mai vorbesc de cei care promisesera ca incearca sa ajunga respectiv inca vreo 200.. doua ore mai tarziu eram doar 80 da' buni. Cineva venise cu niste tricouri imprimate cu insemnele luptei impotriva Leucemiei, tricouri care s-au vandut imediat in favoarea lui Culai'.. In timp ce inauntru Toulouse Lautrec baga mare IndieRock de calitate, afara trupa Crispus se juca cu focul.. cativa copii din Sibiu au facut un super spectacol de jonglerie cu flacari. Nici ei nu il cunosteau pe Nic.. au venit si au ajutat. A fost de fata si Tudor Georgescu.. cel care a reusit sa invinga boala si care acum lupta pentru altii. Este omul care a participat imens la recuperarea prietenului meu.. intai i-a dat speranta pentru ca apoi sa preia responsabilitatea internarii in Italia: a vorbit cu cei de la clinica din Brescia, a rezolvat cazarea pentru familie si va fi in avion alaturi de Nic. A venit la concert impreuna cu familia.. mama, sotie, prieteni. Ma gandeam cum o sa socializeze grupurile.. mi-am facut griji de pomana.. Reader's, SapteSeri, DejaFu, muzicieni, Lowe, presa.. toata lumea era acolo pentru acelasi lucru deci s-au simtit bine impreuna cu gandul la amicul de la Matei Bals. Am cantat, am strans bani, am baut beri germane gustoase (Matei, frate-miu era fascinat de varietatea de beri de negasit in alte pravalii bucurestene), ne-am jucat cu focul, am dansat (cel mai abitir Stefana de la Reader's care s-a dovedit o data in plus un sustinator de marca al lui Culai'), am facut poze, am facut planuri, ne-am regasit.. a fost minunat. Inca aproape o mie de euro s-au adaugat in cont, inca 100 de fluturasi s-au impartit, inca o data m-am bucurat ca suntem mishto'. Cat despre mine, intr-un final, de atata bucurie m-am asezat la o vorba cu amicul Absolut si m-am trezit cu greu de dimineata.. tarziu. Si pentru ca suntem in perioada de Oscar, as vrea sa multumesc Academiei, lui Ciprian, Clubului DejaFu, Trupei Toulouse Lautrec fara de care nu aveam subiect de revedere, echipei Reader's Digest care da tot, multzam tare putinilor SapteSeri prezenti, tuturor celor care s-au dovedit prieteni adevarati si au fost alaturi de noi duminica seara.. Stima'

7 comentarii:

  1. vreau si eu poze... mai ales din astea cu baietii de la Crispus sa le trimit :).
    Multumeeesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Da cumva cu un mail /tel/sms in mine.. Dau poze.. Pun si pe stick la o adica :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, domnule, o fost fain (vorba baietilor de la Crispus). Aoleu, dar sa spui matale ca am cantat in Los ..., la asa injunghiere miseleasca nu ma asteptam. Cand ne-am cunoscut cantam in Hotel Fetish, nu in Los... Apoi, sa stii ca de la Sapte seri au participat destui, doar ca nu-i cunosti. A fost aproape toata echipa.
    Ce misto ca ne-am vazut!... Acum abia astept ziua in care ne vom intalni in formula completa, in formula de aur (care are la activ diferite peripetii de nepovestit aici), adica impreuna cu Nicu.
    Daca Monyk vrea poze cu Crispus, eu, evident, vreau cu TL. Asa ca te rog, baga niscai colorate pe aici.
    Ha, ha! Da, a fost tare Matei. Ultima oara cand l-am vazut era un filosof respectabil. Acum s-a dat pe brazda, are plete si bea Paulaner.
    Cei de la no3.ro au scris foarte frumos despre eveniment, chit ca au uitat sa mentioneze ca a fost vorba despre un eveniment caritabil: http://www.no3.ro/2010/03/cronica-toulouse-lautrec-deja-fu.html
    Draga Mihai, iti multumesc pentru cuvintele frumoase si sper sa nu mai treaca inca cinci ani pana ne vom vedea din nou.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu poze, stiti unde sa ma gasiti, frumoase cuvintele lui nicu,
    http://niculae-ionescu.blogspot.com/2010/03/zi-cu-soare-si-concert.html, cu siguranta ne vom intalni la concertul de lansare CD/DVD/LP/SINGLE Toulouse Lautrec.

    RăspundețiȘtergere
  5. si acu mailul meu devine public pt toata lumea... nu? :)) (de asta nu dau telefon)
    id mess: monica.felea. mail: monicafelea@gmail.com

    Da, sa stiti ca Crispusii au zis ca o fost fain chiar daca au ajuns acasa in Sibiu pe la 4 dimineata, da na... e pt o cauza frumoasa!
    Iar cip.... noi stiam ca o sa fie genial.
    Acu stiu ca voi va faceti planuri de echipa completa de reintalnire, da ma bagati si pe voi in seama voastra, sper.. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. am fost analfabeta.. ma bagati pe voi.. eh, ati inteles, emotia. Ms cip de link, au scris si de crispusi, ce dragut... daca scriau si de Niculae, ii iubeam

    RăspundețiȘtergere