pleshoo.blogspot.ro Web analytics

marți, 31 ianuarie 2017

Sunt in sfarsit penal..

Se vede treaba ca decizia mea pubera de a-mi tunde parul de tot, vine cu diferite dezavantaje.. Imi aduc aminte ca la vremea aceea, sfarsit de ani 80, tunsul la zero nu era de obicei optional ci, dimpotriva, era impus de o situatie neplacuta.. te tundeau atunci cand plecai in armata sau atunci cand ajungeai in puscarie. Golanii seriosi erau tunsi si ei la zero.. era un soi de statement pe romaneste.. esti ras in cap, esti periculos si in genere de ocolit. Daca vroiai sa fii si mai dur, trebuia sa iti tatuezi cinci puncte ca la zar pe mana la poalele degetului mare, ca sa stie toata lumea ca ai facut carcera, adica cum ar veni, ai locuit singur intre patru pereti. 

Am tot incercat de-a lungul anilor sa fiu mai rau decat permite legea. Nu prea mi-a iesit . Mai mult decat sa am fosti elevi admisi in facultate si suficienti elevi multumiti, cat sa pun de-o demostratie pe bicicleta nu mi-a iesit. Mai am si niste proiecte culturale mediocre si mai am si cateva monumente la a caror restaurare am participat in tineretea cea agitata si rasa in cap. Asta e.. nu am putut mai mult.

Acum vreo 5 ani am fost chemat la scoala la Andrei mic, fiul meu cel mare, pentru o discutie cu diriginta. Am aflat in urma acelei vizite la Scoala Iancului ca Andrei gasise o solutie pentru a inlocui tunsul si tatuajele.. Povestirile fantastice. Crescut prudent de mama, Andrei a inteles ca daca oamenii fac wow cand se spune o poveste, esti in paine, asa ca povestea in mod curent colegilor ce tata smecher are.. Tata cand vine acasa, eram divortat de 8 ani si nu mai mergeam deloc acasa fiind recasatorit cu o doamna, infige un cutit in usa, pune arcul jos si o bate pe mama.. pe urma urla la mine si pe urma abia, se pune la masa. Si e pilot de rally si are si cea mai mare pula din univers. L-am intrebat impreuna cu mama-sa ce a fost in capul lui cand a facut asemenea afirmatii.. tace inca pe subiect. Felul in care copiii, mai ales cei de azi, considera ca trebuie sa iasa in evidenta este pentru mine inca un mister pe care il asum unei varste netraite sau a imposibilitatii de a produce valoare reala.

Astazi am fost chemat in calitate de martor in dosarul penal deschis de Sandra impotriva mea.. nu stiu inca ce lege a gasit politia romana, care sa permita aparitia inculpatului in calitate de martor dar asta e.. lucram cu ce avem. M-am prezentat cu avocatul la sectie la ora 9 conform chemarii si constat ca prezenta avocatului descumpaneste pe toata lumea. Stiti, noi vroiam sa vorbim cu domnul Plesu, asa in general.. sa vedem ce are de spus.. Pai uite ce am de spus la acuzatiile de amenintare perpetua, cu cutitul si cu echipa de interlopi.. Am de spus ca sunt si eu curios sa aflu cum si in ce conditii am amenintat o femeie pe care nu am mai vazut-o de luni de zile intru-cat a fugit de acasa cu copil cu tot si care a refuzat orice forma de comunicare, blocand accesul meu la orice aplicatie care sa permita comunicarea. Sunt curios si de ce politia mai ia in seama plangeri de la femei cu dosar medical psihiatric consistent cand vin cu cate o plangere de asta. Incerc sa inteleg si de ce pe mine ma zice la politie si pe tata il iubeste in ureche si in scris de trei ori pe zi in timp ce eu umblu cu bocceluta de lucrusoare cadou pentru fiul meu in speanta ca poate se iveste o ocazie.. plm.

Pe scurt.. in urma unei plangeri pe care a depus-o teatral de acasa unde a chemat organele ca ea proaspata mama nu se poate deplasa iar eu care nici nu stiu unde sta, o bat de trei ori pe zi. Se pare ca hobby-urile domnului Gabriel Andreescu de a pune justitia pe urmele Plesilor merge inainte cu forte noi. Am aflat ca dosarul pleaca azi la parchet unde un procuror va decide daca sa se ia sau nu de mine. Eu unul, care pana acum am incercat sa tin departe de cardiacii familiei diversele probleme aparute de-a lungul timpului, abia astept sa vad cum vine familia andreescu cu bocitoarele sa sufere in public dupa bataile mele mostruoase. Ca martori doar mincinosi poate. Ca de aia pe vremuri nu aveai voie la proces cu mama si cu tata.. ca pula obiectivitate si ca indiferent de adevar, mama numai una e.

Pe Spiru il cheama asa dupa stra-stra bunicul lui. Spiru Plesu a fost un om mare, cu o coloana vertebrala solida, care a pus familia pe primul loc si pe drumul pe care se afla astazi.. ironic?

Si va rog eu mult.. astia batutii de mine si de soarta.. dati un search pe facebook pe Sandra Plesu si cereti sa va accepte in lista.. are mare nevoie de voi. Daca e ceva, puteti sa o ajutati in privat.

In rest, o sa va tin la curent. Ca daca iese si legea cu gratierea mai devreme, sa stiti unde sa veniti cu pachetel, ca la prima strigare Sandra vrea copil cu un penal.. sau poate in sfarsit duce la bun sfarsit munca familiei si ne lasa in istorie cu un trecut violent. Va pupp iar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu