pleshoo.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 1 februarie 2017

Sunt in sfarsit penal.. erata

Ma trezesc tarziu si deschid internetul.. Ma trezesc brusc ca dupa dava, intr-un cacat mai mare decat ieri. Ultimii 27 de ani m-au tot trezit asa dar ca azi dimineata.. de mult nu s-a mai intamplat. Am aflat asadar ca alesii poporului nostru minunat au facut-o lata la drum de seara si au reusit sa publice in monitor modificarile mult sperate ale codului penal.

Din cauza boost-ului dat de stirile romanesti si manat de intrebarea de ce nu am primit nici un raspuns la cererea mea de declarare a copilului propriu, ma pun pe telefon si sun la Maternitatea Polizu sa vad ce se mai intampla. Cer legatura la declarari nou nascuti si dupa ce aflu ca baiatul meu a fost deja inregistrat fara stirea mea, mai aflu si ca sunt un caz deja cunoscut in spital pentru atacurile la persoana si sunt averizat ca daca insist in a vrea sa aflu care este numele propriului meu copil, vor fi sesizate organele de politie.

Ii spun femeii ca Sandra a plecat de acasa si ca mi-a furat pratic copilul si primesc raspunsul Sunati la secretariat ca eu stiu cazul dar cererea ati depus-o la secretariat.. eu nici nu am vazut-o.. deci clar, femeia stia cazul..

Pe scurt, in tara in care guvernul lucreaza la drum de seara, oricine poate sa faca ce vrea.. conceptul de calomnie dispare usor intr-o tara de hoti eliberati legal ca sa isi poata oamenii cheltui banii in liniste ca doar de aia i-au facut. Conteaza sa fii primul la ghiseul plangeri si poti acuza pe oricine de oice. Mai adaugi un suspin si brusc esti o mama disperata si invinsa de violentele in familie.

Am 45 de ani, stau in masina si scriu in timp ce ma uit la punguta cu cadouri pentru fiul meu pe care nu stiu cum il cheama. Spiru nu il cheama sigur, asa ca va rog sa imi iertati siguranta de ieri cand povesteam despre numele fiului meu.

Daca totusi exista sus si jos dupa moarte, sper ca departamentul subteran pune deja lemne pe foc. Ca daca nici dincolo nu se face dreptate te futi in ea de viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu