pleshoo.blogspot.ro Web analytics

sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Moralitate romaneasca.. despre viitor..

Fiind totusi vorba de perceptiile mele personale, ma pun la scris pe un topic halucinant. Femeia moderna la romani si in general.. Ma gandeam sa numesc articolul Bionic-Women se intoarce dar subiectul depaseste scenaristica SF. 

Am primit cererea de divort formulata de Sandra... Actuala mea fosta sotie a solicitat desfacerea casatoriei fara minori!!! In conditiile in care ea se pregateste sa nasca zilele astea.. Nu inteleg cum se poate sa depui o asemenea cerere cand esti cu burta la gura in adevaratul sens al cuvantului si nu inteleg nici avocatii care accepta un asemenea dosar. In plus sunt anuntat in dosarul cu pricina, cum ca martorii doamnei sunt mamica ei proprie (ilegal pe vremuri) si un fost prieten de-al meu. suparat pe mine ca nu ii merg afacerile. Pe scurt Sandrei o sa ii sustina cauza mami si un baiat care a vazut-o de trei ori in viata. Mami o sa spuna cat sufera fetita ei din cauza de parasire iar prietenul o sa fie umarul moral care brusc nu e de acord cu atitudinea mea casnica.

In toata distractia asta aflu ca tata o suna de Craciun si ii ureaza lucruri de bine fetei care a decis sa nu ii spuna lu′ fisu cand si unde i se va naste copilul. Stiu deja ca lumea a luat-o razna si ca tara asta se indreapta cu pasi repezi catre dezastru, dar sa te pregatesti sa nasti si in razbunarea personala tu ca mama, sa alegi sa ii ascunzi tatalui existenta copilului.. Cam cum se gandeste o mama sa isi priveze propriul copil de prezenta tatalui atat la nastere cat si in viata. Cat timp poate crede o femeie ca e mai important sa ii dea muie tatalui decat sa ii dea tata copilului.

Cum Dumnezeu este posibil ca la nasterea fiului meu sa fie de fata tot ce am fost invatat sa urasc si sa dezaprob.. mediocritatea, securistii si toapele, asta ca sa nu pun la socoteala ca domnul Gabriel Andreescu va fi de fata la nasterea copilului meu, Spiru Plesu, in timp ce famiilia Plesu va lipsi cu desavarsire.. victorie absoluta asupra noastra.  Asta daca nu ajunge tata la o intelegere cu Sandra ca sa nu urle presa si pe subiectul asta. Este de altfel interesant cum de prieteni comuni, unii mai vechi pentru mine decat pentru Sandra, unii chiar proveniti din familii apropiate familiei mele, sa aleaga sa tina secretul Sandrei si anume locul si data nasterii fiului meu.

Cam asta este viitorul nostru al tuturor.. Copiii crescuti astfel vor functiona la randul lor dupa valorile celor care i-au crescut. Eu unul continui sa cred ca putem schimba asta.. Dar eu, se dovedeste ca sunt si cam bou. 

Pana cand vom simti cu totii pe pielea noastra cacatul,  va rog sa luati in consideratie anuntul de mai jos si sa ne mai radem si cu alte ocazii. Acum ceva vreme am scris un text despre un roman care a plecat cu alt mort de la morga pentru ca al lui era de negasit.. in aceiasi cheie ma bag si eu:

Caut de trei luni copil personal, obligat sa fuga cu masa de-acasa. Gasitorului se ofera coloana vertebrala. Copilul raspunde la numele Spiru Plesu si poate fi vazut doar intr-o companie gresita.

Va pupp si ne vedem la tribunal.. Tribunalul care scapa pe ttoti nenorocitii si da copiii pe maini de mame nebune si fara onoare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu