pleshoo.blogspot.ro Web analytics

luni, 23 ianuarie 2017

Semne de circulatie.. 1989-2017

Prea putina lume, dupa gustul meu, mai tine minte chestii petrecute inainte de 1989 si mult mai putina lume povesteste despre anii aceia. Unii pentru ca ar ajunge in situatii nasoale altii pentru ca au uitat pur si simplu iar cei mai putini se gandesc sa nu umple capul tinerimii cu prostii care nu mai conteaza.

Nu stiu cati isi mai aduc aminte de o doamna pe care o cheama Doina Cornea.. pe finalul anilor 80 si in urma scandalului provocat de cei 6 semnatari ai memoriului care a adus Romania mai aproape de democratie, ambasadorul Marii Britanii pleaca de la Bucuresti in misiune oficiala catre Cluj. Ambasadorul purta o scrisoare adresata doamnei Cornea de insasi regina Angliei, scrisoare in care aceasta isi arata solidaritatea cu cei 6 si in special cu Doina Cornea. Ambasadorul aflat in masina oficiala a ambasadei, cu insemne si tot tacamul este oprit la intrarea pe straduta fundatura in capatul careia locuia dizidenta noastra. Este oprit desigur de echipajul securist care avea grija sa nu ajunga nimeni in capul strazii. Nu intru in detalii majore dar dupa o vreme petrecuta incercand dialoguri fara finalitate cu fortele de securitate, ambasadorul nostru urca in masina cu tot cu scrisoare revine la Bucuresti pe care il paraseste la solicitarea reginei cu destinatia Londra. Temerile casei regale pentru siguranta ambasadorului erau justificate.

A doua zi dupa declansarea unui nou scandal in care Marea Britanie acuza statul roman de obstructionare a unei misiuni diplomatice, acesta din urma monteaza la intrarea pe strada in discutie un semn de circulatie interzisa exceptand riveranii si declara oficial ca agentul care nu a permis accesul misiunii britanice a fost manat de un exces de zel superuman explicand ca de fapt, el a interzis accesul autovehicolului oficial si nicidecum oficialilor aflati inautru. Daca Domnul ambasador ar fi lasat masina la intrarea pe straduta si ar fi mers pe jos la Doina nu era nici o problema. Deci totul a fost o neintelegere..

Ieri ma duc sa imi vad copilul, asa cum o fac de cand am aflat pe cale avocateasca ca s-a nascut, si ma intalnesc in hol cu doamna Andreescu fosta Ghitescu, in speta mama mamei copilului. care incearca sa imi blocheze calea anuntand ca nu pot vizita copilul pentru ca e in rezerva cu un musafir si eu nu am ce cauta acolo. Am anuntat-o pe distinsa doamna ca este totusi copilul meu si ca il vad dupa bunul plac. Am auzit undeva in urma mea un Da? Asa crezi tu.. dupa care o vad ca se duce catre biroul asistentelor unde imi anunta prezenta violenta si injurioasa si le cere sa aduca copilul pe hol ca sa il pot vedea 1 minut. Dau telefon la politie si la protectia copilului care se afla in vacanta legala si care ma anunta ca vor face o ancheta.. cat va dura? Cine poate sti. Imi voi vedea copilul in acest rastimp? NU. Cobor treptele spre iesire cu tensiunea in gat si sunt oprit de portar care ma roaga sa imi duc problemele in afara spitalului si ca fetele cerusera echipei de asistente sa fie vigilente in fata agresorului.. adica eu. Durerea in piept isi face aparitia si sunt nevoit sa ma calmez ca sa evit un infarct. Un politist imi spune la telefon ca ma agit degeaba, ca si el a trecut prin asta si nu este nimic de facut, dar ca plangerile pe care trebuie sa le fac ma vor ajuta in instanta. Ma intorc la portar care imi explica cu un calm usor incurcat ca de fapt a fost o neintelegere si ca de fapt nu se impotriveste nimeni vizitei mele la copil.. problema a aparut pentru ca rezerva in care sta acesta cu mama lui a fost platita de madam Andreescu si ca doar acolo nu am voie de fapt, fiind cumva proprietate privata a familiei platitoare. nimeni nu se opune vizitelor mele cu conditia sa nu intru in rezerva.. As vrea sa mentionez ca in momentul de fata conform actelor, Sandra este inca sotia mea iar procesul pe care l-a intentat are ca tema desfacerea casatoriei fara minori..Fun? Cat despre declararea copilului... nada.

Futu-i mama lui de exces de zel..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu