pleshoo.blogspot.ro Web analytics

sâmbătă, 25 noiembrie 2017

Flotari logice..

Am avut acu cateva minute o tacla pe fb referitoare la o postare a amicului Dobro. Tema era daca Bot e ok sau nu.. Eu cred cu tarie ca nu. Cred si ca nici jurnalismul profesionist si nici manifestul nu trebuie sa fie patat de mediocritate, mitocanie sau aroganta. Sa te filmezi cu telefonul in timp ce superior ii faci pe niste golani, golani este redundant si neinspirat. Cred ca erau intrebari mai bune de pus decat sa il intrebam pe voiculescu daca stie ca e infractor. In contra-partida, reactia lui Voiculescu mi s-a parut potrivita... mai ales ca el chiar e un golan si se pricepe la 'sto-uri. Nu cred ca manifestari marca Bot fac bine telului nostru actual declarat.

Cel cu care am polemizat pe marginea postarii lui Mihai, mi-a cerut sa vin cu o solutie macar in stadiul de sugestie, omul sustinand ca e deschis oricarei posibilitati. Am raspuns evaziv pentru ca initial nu am vrut sa fiu catalogat drept instigator la violenta. M-am razgandit.. Cred ca la intrebarea ce ar trebui facut ca sa nu se mai pise pe noi toti mediocrii, ar trebui mai intai sa ne documentam putin si sa ne uitam in jur tot putin dar mai mult.

Totodata, observand reactiile on-line la starea de fapt, halucinante in marea lor majoritate, m-am pus pe ganduri si am ajuns la urmatoarele flotari logice, flotari pe care tot sper sa le faca si protestatarii pasnici din ziua de azi, mai ales cei care nu si-au luat-o nici in '89, nici de la mineri si nici in spatele blocului.

In toata istoria noastra, atata cat am aflat despre ea din izvoarele oficiale, schimbarile radicale n-au prea fost de catifea.. In general totul incepe cu o nemultumire.. o lege, un pogrom, viata grea la munca multa, foame, un incendiu etc. Nemultumirea duce desigur la protest apoi devine manifest si se termina, in cazul in care primele etape nu au rezolvat problema, cu revolta populara. Cand ne aflam in plina revolta populara lasam bicicleta acasa, lasam si bericile si lasam si proiectorul.. punem mana pe ce avem prin casa si iesim la demonstrat ce avem de demonstrat.. fizic. De aici lucrurile pot derapa in tot soiul de formule de tip  razboi civil, greve, lovituri de stat, revolutii si tot asa.

In orice scandal exista parti de care trebuie tinut cont in cazul in care te apuci de strategie, adica de implementat solutiile propuse in timpul protestului cu japca, daca de vorba buna nu ne intelegem intre noi.

Una dintre parti este institutia prezidentiala, o alta este armata, si o alta sunt resursele guvernamentale.

Voi incepe cu armata pentru ca a fost pe-aproape intotdeauna si pentru ca a fost intotdeauna copiii nostri plecati pe front. In acelasi timp, protectia poporului a fost intotdeauna misiunea sacra a armatei. Nu sunt suficient de documentat dar am senzatia ca armata romana a fost calcata in picioare din 90 incoace in toate felurile imaginabile. Batjocorita si ne-luata in seama, decimata si reformata, slugarita si tot asa. Concluzie: ma indoiesc ca in caz de ceva, armata ar avea vreo ezitare sa ne tina partea.

Institutia Prezidentiala este reprezentata pentru moment de un baiat care chiar desi antipatic si enervant, este totusi dusmanul declarat al infractionalitatii institutionalizate. Concluzie: din nou cred ca in caz de ceva, Cotroceni-ul tot cu poporul ar tine.

Resursele guvernamentale vor trebui sa faca socoteli.. sa tina piept gurilor europeene care vor apara demnitatea si drepturile omului sau o sa ii gireze in continuare pe mitocani. Concluzie: inca nu am.. :)

Dupa o matematica scurta, ajung asadar la concluzia ca nemultumirile existand, protestele fiind deja inutile, urmatorul pas ar fi evident, in conditiile in care acceptam ca am gasi si aliatii necesari demersului, ca nici europa nu cred ca ar sta degeaba.. sau poate ca da?.. ma rog. Daca toti protestatarii ar face matematica asta lucrurile ar fi simple. Problema este ca poporul nu suntem doar astia de ne enerveaza ca lanseaza voiculescu carti, problema este ca inca sunt vii cei care preferau regimul comunist, problema este ca hipsteru' stie istorie cam cat mine genetica si ca tineretul in putere va disparea odata cu prima pana de curent.

Ar trebui deci sa intelegem ca noi astia cati vreti voi sa fim, nu suntem tara si ca daca in caz de referendum cu prezenta 100%, am afla ca tara vrea puli in cur ar trebui sa ne luam coada intre picioare si sa cerem din nou azil politic pentru ca in esenta noi  suntem niste labari care au ramas fara loc de party si atunci am facut discoteca in Victoriei in timp ce tara se vrea fututa in cur.

Cam asta ar fi cu flotarile mele logice.. va pup si ne vedem la revolta sau in Noua Zeelanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu