pleshoo.blogspot.ro Web analytics

vineri, 3 noiembrie 2017

Capul plecat, sabia nu il taie..

Mi-am amintit zilele astea de expresia asta de-am pus-o titlu cu care ne-au futut pe toate partile in scoala ca sa ne arate ce neam extraordinar de intelept suntem. Inca mai apar oameni care pleaca capul in favoarea unuia sau altuia, pe facebook, prin comentariile de prin mediul online si tot asa. Suna sfatos.. Ma baiatule.. nu mai fa scandal ca de aia nu ajungi nicaieri.. nu mai scrie si tu chiar asa. Si nu mai fii hater.. asta in cazul meu, insa vad ca sfatosii nu se opresc doar la mine. e plin netul de imbecili care isi dau cu parerea, care se baga in seama sau care se pricep desigur la tot. Ce nu stiu sfatuitorii este ca expresia a fost trunchiata cu multa vreme in urma. Schimb putin vorba si revin..

Cineva de exemplu, spunea on line ca un om inteligent devine prost in momentul in care corecteaza prostia.. adica cum te iei in vorba cu un prost esti automat cazut in dizgratie sau mai rau.. cautatorul de nod in papura.

Altul a decis sa boicoteze UBER lovind in Guerrilla, tone intregi il vor pe tata mort si o scriu in clar pe forumurile Dilemei sau in trecut ale Adevarului

Fiecare dintre noi are nevoie de un barometru in viata si discurs si consider ca e foarte important sa provoci dialog. Orice galceava poate sa produca in final un lucru bun pentru fiecare in parte.

Unul dintre oamenii care imi dau peste mana este Andrei Gheorghe.. De cele mai multe ori tonul lui este fie dojenitor fie agresiv. Ne cunoastem de foarte multi ani si face parte dintre putinii oameni pe care ii respect din suficiente puncte de vedere ca sa nu trebuiasca sa dau explicatii, desi ne vedem atat de rar. Nu o data Andrei mi-a dat peste mana la timp, inainte sa ma fac de ras mai mult decat era cazul.. si in vremurile in care lucram amandoi la Salut Generatia Pro, atunci cand Salut era o revista si Generatia Pro pe cale sa se nasca, dar si atunci cand fara sa ma documentez ma aruncam in share-uit toate prostiile. De cand il stiu, niciodata nu a scos capul aiurea.

Astazi am postat referitor la scandalul din Universitate in care o tanara musulmana a venit la ore cu burka montata pe chip. Profesorul a reactionat neplacut si de aici ditamai circul. Eu m-am aruncat pe fond nervos si cand sa ma dau si mai tare la internet, Andrei mi-a facut observatie, eu am raspuns si pe urma ne-am reglat amandoi tonul. Primul lucru pe care l-am zis femeii a fost: bai ce misto e sa ai cu cine te certa destept. Mi-am dat seama cat de tare imi lipsesc conversatiile cu oameni care au cu adevarat ce spune si care au si argumente inteligente si pareri onorabile. Mi-e dor sa aberez cu drag si sa ma dau pe panta gandurilor care au sens. Si asta datorita barometrului de care vorbeam.

Poate o sa priceapa totusi si cei multi ca e bine sa te mai injure cineva din cand in cand si e bine sa stai si cu capul sus din cand in cand pentru ca expresia in varianta completa este in fapt: Capul plecat sabia nu il taie, dar nici soarele nu il vede. ori la cum o inteleg eu.. treaba cu astia care pleaca capul ca sa treaca puntea ajung pe partea cealalta cu barca in mana.

Voi pleca capul scolareste cand e cazul dar voi ridica fruntea sus cand situatia o cere.
Multzam nenea Andrei.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu