pleshoo.blogspot.ro Web analytics

joi, 2 noiembrie 2017

Despre ipocrizie si nereusita

Nu de putine ori am fost intrebat despre cum e sa te cheme Plesu.. am scris demult un articol pe tema asta si am povestit si la radio pe subiect. Astazi insa sunt cu chef de update si ma gandesc sa mai pun niste probleme pe masa.. asa de-a valma.

Intotdeauna am spus ca sa te cheme oricum e greu daca in spate ai de carat cruci.. e nasol sa ti se reproseze optul de la romana doar pentru ca te cheama cumva in timp ce colegii se simt bine fara sa ii futa nimeni la cap. Alt neajuns ar fi ca trebuie sa te deprinzi cu ipocrizia.. tre sa fii tare pregatit sa identifici cine iti e cu adevarat aproape si cine nu, cine te minte si cine iti e cu adevarat prieten, cine te fute ca sa devina si cine ca sa te aive. Tot la capitolul ipocrizie se intampla si cei care considera ca mancatul cu mine la masa ii duce in budoarul patern sau ca pur si simplu asocierea cu numele meu le adauga un set de coite fine cu miros de coperti de carte.

Mai sunt si cei care vor sa se aseze in proximitatea numelui cu japca.. vrei nu vrei bei Grigore aghiasma. Astazi de exemplu, am aflat ca Sandra a botezat copilul fara sa zica nici pas.. ca sa citez exact: ca pe vaccin.. pac-pac.. trebuiau sa fie de fata prea multi oameni cu boala pe mine ca sa le strice cheful cu prezenta tatalui pe care oricum il vrem afara din viata noastra. Ce ar vrea copilul sau ce ar fi mai bine pentru el.. nu stie ca e inca de tzatza. Tare e ca nasii sunt amandoi martori impotriva mea la proces.

Misterul divin al Botezului si bucuria comuna a parintilor pentru implinirea duhovniceasca a pruncului nu mai conteaza ca pe vremuri. Asta e.. trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea ca atat mie cat si fiului meu ne-a fost furata bucuria paternitatii reale. Ce e insa amuzant este ca a ales sa puna nasi doi oameni cu care ea insasi a fost in conflict si care nu sunt altceva decat un drogat care sustine politica ca daca nu asculti manele esti rasist, care mananca din ce pica si sta cand la parinti cand pe unde il prinde seara si o doamna care si-a parasit copiii dupa nastere, o doamna care m-a apreciat cat timp am fost in alta relatie, timp de cinci ani, si care brusc acum ma mananca de cur cat cuprinde. Dar sa revenim la ipocrizie.. cum te decizi sa fii nasul unui copil in timp ce il desconsideri pe tata.. cum o sa faci cand o sa te intrebe copilul de tasu, care nu e unul care fuge si care e cuprins de durere in cur.. nu.. e unul care vrea sa fie parte reala din viata copilului sau. Si in timp ce eu ma joc de-a tribunalele in care judecatorii isi permit sa jigneasca partile si sa uite sa treaca jignirile in stenograma procesului, pe copil il cheama totusi Plesu... Sandra a cerut de la decizii penale pana la ordine de restrictie si decaderea mea din drepturile parintesti minus schimbarea numelui de familie.. Mihai sa moara singur dar eu tre sa fiu mama de Plesu. Caq si nasii care cu siguranta isi fac din asta un titlu de glorie. Alte exemple pe segment?.. Familia Plesu este tinuta aproape in timp ce Andrei mic si-a vazut fratele de 3 ori in 10 luni mama mea nu l-a vazut niciodata, la fel si soara mea. de prieteni nici nu mai vorbesc.. Doamna nasha uita de rugamintile diverse pe care le-am onorat, de weekendurile in care ma ruga sa fac scoala la Plai, de Paris si inca cate si mai cate ca sa nu mai zic de textele implinitoare pe care le avea chiar si atunci cand nici eu nici doamna mea de-atunci refuzam sa raspundem la telefon.. ca ne saturasem de ezoterismul de drumul taberei cu care ne facea capul patrat de fiecare data. Oricum o sa incerc sa ii aduc aminte despre toate aceste lucruri in sala de tribunal.. ca e si martora impotriva mea.

Asta e.. cat timp tata vrea sa evite scandaluri publice eu trebuie sa joc.. si daca el il vede pe Ion caci, asa a fost botezat Spiru atunci restul nu mai conteaza. Ce sa ma fac insa cu turma de oi care ma injura sau ma vorbesc pe la spate, unii dintre ei fara sa ma cunoasca in viu.

Intreb ce sa fac, pentru ca in fata mea sunt cu totii draguti si binevoitori. Ma injura doar pe la spate dar nu-mi refuza ajutorul. Ma refer aici la cei care spera sa obtina ceva de pe urma numelui meu. Sunt cunostinta de panoplie.

Revin asadar la tema.. e de cacat sa te cheme oricum.. viata e cu mult mai nasoala in primul rand pentru ca nu iti apartine.. nu e a mea.. e a numelui si a celor care il fac sa fie ok sau nu. Se intampla sa cunosc din acest motiv lingai de dimineata pana seara.. lingai care te pupa oriunde in speranta ca apuca o masa cu tata sau seara la Opera intr-un anturaj de calitate sau macar o poveste simpatica de la mine. Conceptul de nomenclatura nu a disparut de loc.. nici nu avea cum intr-o tara in care nu ne asumam nimic pentru ca oricum e degeaba.. o tara in care spiritul civic nu trece de inaltimea trotuarului. O tara facuta din oameni care nu fac nimic de sub justificarea ca oricum nu conteaza.

Ma uit trist pe facebook si constat ca postarea cu Seth, catelul meu a facut 300 de like-uri in timp ce articolul despre situatia din spitalul Monza are 2.. Altfel ne vedem in piata sa ne plangem si sa strigam lozinci amuzante si injuram guvernul si starea de fapt la fiecare colt. In tribunal judecatoarea care se ocupa de procesul de paternitate era jignita ca nu stau capra la injuriil ei iar cand am recuzat-o, ma amenintat ca o sa imi vad hotararea cand o sa aibe ea chef.. recuzarea a fost respinsa. Ma voi vedea din nou cu doamna atat de nefericita incat se ia de oameni pe strada ca babele care taie minge copiilor din fata blocului. Ca asa se face in Romania: ne goneste vantul acasa si ne cade barda din mana de la frig si se alege praful de revolutie. O tarisoara de protestanti pe bicicleta si cu catelul la picior.

Nu avem de nici unele, suntem nefericiti pana la refuz si asta pentru ca asa ne-am construit dar cand e vorba de iesit in oras punem pe noi haine de sarbatoare cand in fapt nici Hainele Imparatului nu stau bine pe noi. Salvatori pe fat si asasini din spate nu facem decat sa innotam in marea de ipocrizie nationala.

Poate ca pana la urma, totusi, cei care se ocupa cu distrus spirit si pisat personalitati sa realizaeze cateva adevaruri de viata.. toti murim si toti platim.. intr-un fel sau altul. Daca nu aici macar pe lumea ailalta.. aia in care nu mai crede nimeni de s-a ales praful de tot; motiv pentru care ramanem in final singuri complet. Ca daca dai cu rau, de rau ai parte si vice-versa. Ma refer la noi muritorii de rand nu la valorile care conduc astazi tara si la cei care ii ajuta in demers.. astia isi dau deja legi care asigura fututul in cur pe cale legala si isi fac praguri de furaciune..

Nu mai spuneti bre ca sunteti ok.. Il maniati pe Dumnezeu.. really, nu o sa va mearga la infinit..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu