pleshoo.blogspot.ro Web analytics

marți, 17 noiembrie 2015

Despre clacare in general..

De data asta articolul meu  va fi continut de un text al unui prieten drag care a clacat pe facebook dupa o pauza autoasumata.. Este pentru prima data cand folosesc a clacat in sensul cat de bun pe care il poate contine. Spun asta entru ca eu cred ca e cazul sa clacam fiecare in felul nostru in ideea in care mai vrem inca sa facem diferenta sau sa schibam ceva pe alocuri dar nu in sensul propus de Nenea Iancu.

Atasez mai jos textul prietenului meu fara sa fac nici lobi acestuia, dar si fara sa il condamn sau blamez.. Trebuie insa sa mantionez ca desi sunt impotriva conceptului de bucurie comunista, m-am amuzat extrem atunci cand astazi, revazandu-mi amicul in discutie, acesta purta un tricou pe care scria: NATO nu ma apara pe mine! Macar cand vine vorba de NATO care trece strada batranici care nu se vor de loc vis-a-vis, amicul meu si cu mine avem pareri comune.

Cred ca fiecare dintre noi ar trebui sa isi asume o clacare.. un derapaj in orice directie.. Singura conditie pentru ca trebile sa reinceapa sa mearga bine, este ca derapajele noastre sa fie reale si resimtite de putere oricare ar fi aceasta. Iata deci un text pe care il consider absolut impecabil si cat se poate de autentic.. Baroane' ai cuvantul.. si una peste alta, ai si dreptate.. plm.. traim o lume gresita.

De cand am dat faliment m-am gandit sa ies de pe fb ca na, ce sa caut io cu asa lume urbana si activa si intelectuala... dar acum chiar vreau sa stiu, cum o mai duceti? Am auzit ca ati iesit in strada acu' cateva zile sa puneti un premier francez pe langa presedintele neamt fiindca a explodat o butelie intr-o bucatarie sau ceva (sa le fie tarana usoara).

Dar cel mai tare as vrea sa stiu cum mai merge treaba cu capitalismu' si NATO? Va simteti suficient de cosmopoliti si impliniti? Dar implicati si empatici cu tragedia franceza va simteti?

Si mai ales, VA SIMTITI IN SIGURANTA? Cand mergeti pe strada cu familiile voastre frumoase si cu copiii vostri care canta la vioara de la 3 ani si merg la psihanalist de la 5... NU?! e... al dreaku comunismu ala ce rau era... 

Cretinilor! De 20 de ani sunteti partasi alaturi de aliatii (stapanii) vostri americani la crime de razboi si acu' va mirati ca vin bombardatii de prin tarile lor bombardate sa va impuste... Sictir!

Cam acesta a fost textul pe care il propun si il sustin fara sa pot fi vreodata acuzat de aplecari spre stanga in calitate de persoana fizica.. chiar de loc.

P.S. Am pierdut pana acum 5 prieteni in oroarea de la Colectiv si am inca trei la Paris care nu raspund inca la telefon.. Stiu ca multi vor reactiona urat la sintagma lui Baronu' cu butelia dar va rog sa ma credeti.. la cum se misca treaba, Colectiv o sa fie vazuta ca o entorsa pe langa cum se prezinta viitorul daca nu reactionam cu totii real.. hai sa incepem, sa zicem, cu pastratu' in piata de 60000 de oameni mai mult de trei ore si sa nu mai ajungem cu viteza sunetului la 30 de bezmetici care strigam ca vrem capace de bere mai trainice..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu