pleshoo.blogspot.ro Web analytics

luni, 9 noiembrie 2015

Despre fasaiala la romani..

Acum cateva zile, pe cand eram extaziat de numarul mare de romani adunati in strada liberi si de bune moravuri, un amic imi spunea ca pariaza orice suma ca intr-o saptamna o sa se vorbeasca mai curand espre cum a marcat PSG in minutul 28 decat despre drama de la Colectiv sau despre o cautare reala de solutii pentru schimbare in Romania. Cu tristete ma pregatesc sa ii platesc pariul.. Dupa o demisie mediocra si de fatada, dupa o simulare de intalnire intre societatea civila si Presedinte si dupa inca cateva intamplari mai curand hazlii, Piata Universitatii e goala.. Nu ma refer la cei cativa infrigurati care au ajuns mai curand la o varsta la care un sah la fantana e mai ofertant decat apartamentul confort doi din Berceni si nici la cei suficient de tineri incat nu au cum a inteleaga mersul.. Astazi Iohannis s-a tinut de cuvant si a venit in Piata.. Pe inserat, suficient de devreme incat jurnalistii sa fie mai multi decat poporu‘.. 27, 29, 31, 37, 45.. au devenit in doar cateva zile cifre asemeni celor de pe panourile in care McDonald anunta vanzarea hamburgerului cu numarul 5,835,756. Popor de mana a treia.. ne obisnuim repede cu muia si uitam cu o viteza uluitoare. Ne urcam demni in pat spunand grav ca s-a ajuns la 45.. ne doare in cur.. ne vedem de vieti cum da frigu si ne trimite sub plapumioara noastra cea confortabila.. pacat. Am sperat iar ca un bou ca romanii sunt in stare sa fie uniti.. teapa.

Dupa mineriada, dupa ce am vazut romani sarutand mana unor oameni care ne masacrau, mi-am revazut un prieten si ne-am zambit.. batrane daca mai prindem o revolutie, bagam vastu‘ prin magazine sa ne facem si noi macar plinu‘ ca astia nu merita sa mori pentru ei..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu