pleshoo.blogspot.ro Web analytics

miercuri, 26 septembrie 2018

Hrana Premium.. pentru animale.

Unul dintre marile dezavantaje ale Sighisoarei este lipsa bunastarii cu care ne obisnuieste Bucuresti-ul si orasele mari in general.. Hypermarket-ul. Despre Pet-Shop nici nu mai vorbesc. Singurele animale de companie din zona fiind porcii de mangalita si oile din Braite. Ca in orice oras de provincie care se bazeaza pe turism, mai gasesti si cate o gospodina posesoare de bichon dar in genere porci si vaci si oi pe unde arunci cate un ochi.

Trebuie sa mentionez ca in zona exista chiar o reticenta fata de animalele domestice. Sighisorean-ului nu-i plac animalele.. sau daca ii plac, ii plac doar in fata blocului unde le si incurajeaza prezenta, in special pisicilor.. animalul acela care face deobicei fericite femeile lipsite de alte feluri de romanta in viata reala. De cand am ajuns cu Seth in cetate, am avut incrancenari pe subiect cu majoritatea vecinelor. Sunt din nou misogin si insist ca nici un barbat nu a avut plangeri. In schimb vecina de la parter m-a acuzat ca Seth isi face ambele nevoi pe tocul usii domniei sale. Imaginati-va un Pit-Bull care incearca sa cace pe tocul usii si sa pise in timp ce eu, stapanul stau calm si ma relaxez la vederea demersului patrupedului meu preferat. Am convins-o ca nu sunt vinovat doar cand am rugat-o sa ma insoteasca la plimbarea zilnicia cu caiinele ca sa inteleaga treaba cu cantitatile si dimensiunile.. 

Dar nu aici vroiam sa ajung.. o iau ca de obicei pe aratura si uit de unde am plecat. Vorbeam despre absenta hypermarket-urilor sau a magazinelor de animale. Am amintit despre asta pentru ca in momentul in care am uitat sa aduc mancarea cainelui de la Bucuresti, a trebuit sa hranesc cainele cu un inlocuitor pana la revenirea mea in capitala. In Sighisoara exista Kaufland, Altex si de curand, Lidl. Singurul in care am gasit mancare premium pentru catei a fost Kaufland care avea si ate brand-uri in afara de cele individuale. Am cumparat asadar un sac de 3 kg de mancare premium sperand sa nu imi otravesc animalul de companie si am luat-o spre casa. Seth a infulecat jumatate de castron dupa care si-a luat locul pe canapea. Doua ore mai tarziu nori negri se abateau asupra fiintelor aflate in apartametul de la parter. Incet boabele isi faceau efectul si intrate intr-un stomac curat si tinut ca la casele mari, ieseau in forma gazoasa la fel de repede si consistent cum intrasera. Am crezut ca e normala o basina cand schimbi potolul.. vorba aia treci de la ceafa la rovegan.. buf. Ei bine aseara a trebuit instaurata starea de panica dupa trei zile de boabe premium. Am facut o oala uriasa de orez pentru animal si am adormit cu geamurile deschise peste tot cu exceptia camerei lui Vladimir, cu toate betigasele aromate aprinse infipt puternic in sacul de dormit. Am gasit alinarea in adierile inghetate care imi ajungeau la urechi aducandu-mi aminte de ce bine era cand mergeam iarna la Aqua Boulevard si faceam baie afara intr-o piscina uriasa fierbinte.

Spre miezul noptii, l-am simtit pe Seth, strecurandu-se langa mine ca sa se apere de frigul din casa. Grijile mi-au fost adeverite.. odata ajuns la caldura, in proximitatea stapanului preferat, a reinceput cosmarul.. simfonia celor mai puturoase basini, demna de stirpele britanice ale lui Seth.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu