pleshoo.blogspot.ro Web analytics

luni, 30 aprilie 2018

Cine este Sandra Ghitescu sau cum se poate..

Acum ani buni, Festivalul D'ale Bucurestilor ajunsese din mana lui Mircea Diaconu pe mana DC Comunication si anume pe mana Danei Dinescu.. Fac acest preambul pentru ca la vremea eaceea, desi trasese tepe grave artistilor si furnizorilor cu o nesimtire fara margini reusea totusi in fiecare an sa revina ca organizator. Nu stiu daca treaba e ca furnizorii si artistii erau praf sau daca Dana Dinescu era atat de buna de clont, dar e cert ca a facut asta o vreme si a mers.

Schimb directia si ma duc la ceeea ce numesc jenat fosta mea sotie, Sandra Ghitescu. Am revenit pe subiect pentru ca sunt abolut stupefiat cum oameni de la care ai pretentii o ridica in slavi pe subiectul educatie pe una care a vazut copiii prima data cand i-am aratat eu concluzia fiind ca nu ii place si ca nu e buna la asta. Acum citesc articole cu titlu: E fun sa fii parinte.. sau alte traznai, citesc interviuri in IQAds si aflu ca doamna Sandra este deja o somitate in educatie.. intre timp cere la tribunal sa fiu decazut din drepturile parintesti si sta in casa cu MISA si cu putina securitate comunista si isi creste propriul copil incercand sa il convinga de dreptatea demersurilor sale. Foloseste in majorittea articolelor fotografii din actiuni ale scolii mele, actiuni la care a participat, Se da arcasa in timp ce eu i-am pus arcul in mana si decide sa aleaga nas la copil un baiat care le-a incercat pe toate. Fun..

Cum se face ca e posibil ca oameni fara continut sa se cladeasca pe fundamentul tau.. Cam ca partenerul ei de treaba care multumea public pentru descoperirea arcului pe unul cu care tot eu i-am facut cunostinta dupa ce il invatasem in prealabil sa traga cu arcul.. Cine se aseamana se aduna.. se vede asta si in guvern.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu