pleshoo.blogspot.ro Web analytics

duminică, 22 februarie 2015

Generatia post eu..

Soare afara, cafea in ceasca, tigara in coltul gurii, laptop in brate, Facebook... Parcurg neatent coloanele si citesc postarea lui Lucian Mandruta: 

Scot din context si ma prabusesc... pe jos, de ras. Aparitia   inteleptului din imagine era la vremea ei de bun augur. Jurnalist tanar cu capul la el, Mandruta facea stirile comestibile iar prezentele publice propuneau un tanar dezghetat. Postarea de astazi a domniei sale ma trimite cu raspuns de primire intr-o comedie bufa, regizata si pusa in scena de sectia irecuperabili a televiziunii nationale Balaceanca. Nu facem aici filozofii complicate in care sa explicam ca secunda de secunda se schimba generatiile odata cu parasirea vintrelor materne.. Nu.. Aici facem haz de necaz cand vedem ca ne-am mai luat o teapa cu un baiat promitator devenit dupa miezul noptii si dupa exilarea din presa cat de cat serioasa, un retard arogant care scoate cate o maxima pe minut. Desi domnul Lucian Mandruta se ascunde in spatele unor ironii rafinate, cand auzi ca omu' descopera o generatie post el.. plm.. ce sa mai zici? La urma urmei, stiu profesori mai batrani care isi construiesc generatii post ei cat e ziulica de lunga..

In dimineata asta ma loveste norocul si tot facebook-ul exceleaza in stiri care ma ajuta sa scriu. Printre deja celebrele pisici care topaie pe tastatura si catei care canta jazz, il descopar pe Sorin Georgian Salinievici, virgin. Omu' felicita sexul frumos in numele generatiei post Mandruta si cu ocazia martisorului anunta ca isi vinde virginitatea pentru a-si rezolva niste probleme personale. 2.000 de euro, mai putin nu! Voi atasa in final un link catre articolul in discutie pentru ca merita.. Sorin Georgian este intruchiparea unei generatii post apocaliptice.. Vrea sa futa o piesa si sa fie si platit pentru asta.. ca cica merita.. La cum arata paznicul din Galati cred ca e doar marketing de cacat dar cine poate sti? Imi continui lectura si aflu ca Pat si Patason au castigat o medalie.. Mircea Badea si colegul de camera au participat la Global Media Summit unde s-au remarcat prin demers si prezenta numarandu-se printre cei 400 de castigatori de medalii contra cost. Atasez si link-ul asta..

Ma duc la teatru, la Ivanov, si raman cu un bilet in plus.. Stiind ca e relativ greu sa gasesti bilet la Bulandra, ma gandesc sa gasesc pe cineva interesat si strig in holul teatrului ca un bisnitar care se respecta: are cineva nevoie de un bilet? O tanara se intoarce zambind fericita si imi zice Eu!.. Ii intind biletul.. il apuca, imi multumeste, imi intoarce spatele si il prezinta plasatoarei. Ma uit in urma ei amuzat.. Uite frate ca si generatia asta o sa se descurce cumva..

http://stirileprotv.ro/stiri/social/isi-ofera-virginitatea-drept-cadou-de-martisor-dar-pe-bani-cum-suna-oferta-de-nerefuzat-a-unui-tanar-din-galati.html

http://www.antena3.ro/romania/mihai-gadea-speaker-principal-la-global-media-summit-2015-voi-spune-povestea-infinit-mai-283914.html

Ma duc sa scot cainele la plimbare si sa ma gandesc la ale mele.. generatiile mele. Vorba unui prieten bun: imi odihnesc cazul..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu