pleshoo.blogspot.ro Web analytics

duminică, 21 februarie 2010

Razboiul umanitar.. the supremacy..

Am descoperit o latura noua a luptei pentru o cauza nobila. Am auzit cu multi ani in urma un banc a carui poanta mi-a ramas in cap.. O sa fie o lupta pentru pace de n-o sa mai stea piatra pe piatra. De cand incerc sa-mi aduc obolul la insanatosirea lui Niculae, am descoperit stupefiat ca oamenii uita extrem de repede motivul pentru care alearga in favoarea unei finalitati de portofoliu. Ce vreau sa spun.. atunci cand la capatul liniei, victoriosi sau nu, se afla diploma de mecena, atunci cand se intrevede sansa ca la finalul campaniei umanitare sa ajungem la avizier pe post de omul zilei, se intampla ceva in noi, apare dracusorul mioritic si uitam ca prin farmec subiectul efortului nostru. E momentul in care incepem sa traversam oamenii cu japca doar ca sa ne putem mandri cu gestul. Fiecare stie cel mai bine traseul optim, fiecare in parte, avem solutia ideala pentru salvare, fiecare am fost singurul prieten adevarat, singurul care a fost alaturi neconditionat. De cele mai multe ori, oamenii cei mai vehementi in lupta sunt cei care au dus la aparitia bolii. Lacrimile cele mai consistente apartin multitudinii de gropari de care fiecare din noi beneficiaza de-a lungul vietii. De cele mai multe ori, e necesar sa ne asezam la capataiul parintelui ca sa intelegem ca toate magariile facute in copilarie apoi in tinerete, au fost cuie la cutia de cadou. Nu ne gandim niciodata ca fiecare injuratura, blestem, concediere, exilare, divort, agresiuni de orice fel fie ele fizice sau spirituale, disputele de orice fel, amenintarile, pedepsele gratuite, umilintele la care i-am supus in tot soiul de okazii, vietile nostre in general, interactiunea de orice fel cu un om, toate sunt piese din puzzle-ul vietii si ca unii dintre noi nu au anduranta altora.. pur si simplu nu duc atat. Ei bine cand se intampla ceva rau, incepe competitia.. fie ca e motivata de mustrari de constiinta fie ca e alimentata de ipocrizie, bagam carbuni.

2 comentarii:

  1. ...atît de subţire firu ăsta de aţă care e viaţa...

    RăspundețiȘtergere
  2. SUA MEA VA FI ÎNTOTDEAUNA MINE .... !!!!
    Cum am primit din nou soțul meu divorțat cu ajutorul bunului vrăjitor de dragoste al doctorului ODION ... Numele meu este Lilibeth Hernandez. Când am citit o mărturie online despre modul în care Dr ODION, marea și cea mai puternică casă de vrajă ajută la readucerea soțului divorțului EX LOVER. Mă întrebam cum poate fi adevărat, pentru că mulți m-au eșuat în trecut fără niciun rezultat din partea lor. Am lăsat postarea să treacă și să trec pe forum. În conformitate cu observația mea din nou, o persoană a postat și a spus testat și de încredere rula de vraja. După ce a citit prin poștă, acesta era același om despre care vorbea dr. ODION. Deci nu am altă opțiune decât să verific cu adevărat cum funcționează. Am fost total devastat când iubitul meu soț m-a părăsit. Era ca și cum întreaga mea lume dispărea în durere și durere. Știu că sună ciudat, dar din toate războaiele de vrăjire pe care le-am contactat, el a fost singurul care mi-a dat această impresie că sunt atât de adevărat și de încredere. Mai mult decât cuvintele sale, mi-a adus soțul înapoi și mi-a făcut toate dorințele să devină realitate. Acum este loial, îmi acordă atenție, îmi oferă flori în fiecare duminică și deseori ieșim la cinema și la restaurant. soțul meu a venit la mine și mi-a cerut scuze pentru greșelile pe care le-a făcut și i-a promis că nu o va mai face niciodată. De atunci, totul a revenit la normal. Eu și familia mea trăim din nou fericiți împreună .. Voi fi veșnic recunoscător pentru că mi-am întors viața din iad în cer! Cred că cine are nevoie de ajutor ar trebui să ajungă la el pentru ajutor. Fie ca Dumnezeu să vă folosească în continuare pentru a salva relația ruptă. Pentru fiecare cu probleme civile, probleme de divorț, iubit pierdut sau orice problemă legată de relații, îl puteți contacta (drodion60@yandex.com) caseta de vrăjire finală pe adresa de e-mail: sau WhatsAPP pe el pe numărul său de telefon mobil +2349060503921

    RăspundețiȘtergere