pleshoo.blogspot.ro Web analytics

marți, 20 martie 2018

Om bun..

Sa tot fie spre 20 ani de cand ma aflam pe post de art la revista Salut.. Pentru cine nu isi aduce aminte, Salut era o revista scrisa de adolescenti pentru adolescenti cu sprijinul lui George Mihaita. De altfel George a tinut intreaga pravalie pe umerii lui pana cand Adrian Sarbu a venit cu o propunere indecenta.. sa cumpere revista cu redactie cu tot. Intr-o dimineata sunt anuntat ca vine solul MediaPro sa discutam despre noile directii pe care Salut in formatul sau nou, urma sa le parcurga. Asa l-am cunoscut pe Andrei Gheorghe. In acea dimineata impreuna cu Andrei si cu echipele Salut si Pro, am definit un concept care urma sa puna pe afis o generatie noua, o generatie in care speram si care nu era inca luata in seama. Asa a aparut Salut Generatia Pro si tot asa s-a legat o prietenie la care am tinut mult. Aseara prietenia noastra a fost intrerupta frust. Andrei s-a prapadit.

De-a lungul a 20 de ani, Andrei ma tragea de urechi cand derapam verbal sau cand hotaram sa incep un proiect fara sa stau in fapt prea mult pe ganduri. Tot atata vreme vocea lu' nea' Andrei ma linistea iar atitudinea lui ma inspira cateodata. Era vocea care indraznea, vocea corectoare, vocea care avertiza. Andrei s-a terminat aseara in casa.. in casa atat de placuta in care se bea vinu' si se incepea declinu'.. pe liniste si pozitiv. La ultima noastra intalnire, Andrei mi-a sugerat sa incerc sa inteleg de ce am ajuns sa vreau o emisiune pe care sa o cheme Inadmisibil si sa caut mai bine prin motivele pentru care s-a ales praful de o generatie intreaga si sa ascult muzica noua si macar sa incerc sa o inteleg. Intotdeauna ajungeam la Andrei cu o falca in cer si cu una in pamant si cu toporul dupa mine, iar cand plecam, balbaiam un Nu m-am gandit la asta pana acum..

Acum doua saptamani i-am trimis o poza ecografica cu Vladimir.. abia asteptam sa se cunoasca.. Abia asteptam sa pot merge cu cei trei baieti in vizitele alea frumoase si constructive. Acum Andrei va fi prezent doar in povestile mele si ale oamenilor care i-au fost in preajma, si a ascultatorilor care asteptau cu pofta sa vada ce mai urmeaza.. pentru ca am pierdut un om bun si oamenii buni raman in povesti pentru totdeauna. Omul care definea mainfestul real, manifestul pierdut in anii de dupa 1989 s-a dus si ne-a lasat ca in radio.. fara replica. 

O sa imi lipsesti Andrei.. dar in conditiile date cred ca o sa ne revedem mai curand decat ne faceam planuri.. Cu bine si cu totii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu